فاهمني غلط – عبدالله الرويشد

إنتا فاهمني غلط و فاهم الدنيا غلط

و إنتا فاهم يا حبيبي كل حاجه بالغلط

ما تفكر غير في نفسك و ذا أكبر غلط

من بداية حبنا كانت بدايتنا غلط

و استمرينا على ذا الحال نمشي في الغلط

و المثل يقول من يزرع غلط يجني غلط

إنت متعمد تغالط أو بلا قصد غلط

قلت لي أشياء كثيره كلها طلعت غلط

و المثل يقول من يزرع غلط يجني غلط

إيش رايك إننا نقفل ملفات الغلط

نخلص النيه و ننوي صدق تصحيح الغلط

و الغلط مش عيب لكن عيب تكرار الغلط

0

كلمات: حسين بن حارثه

ألحان: ابوبكر سالم

1992